Myślisz o własnym biznesie?

OBYWATELU, WEŹ SPRAWY W SWOJE RĘCE
I OTWÓRZ KULTOWĄ PIJALNIĘ WÓDKI
I PIWA W SWOIM MIEŚCIE

Pijalnia Wódki i Piwa to marka, która w Polsce działa od 2010 roku i obecnie posiada ponad 36 lokalizacji.
Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

od roku

2010

36

lokali

Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pijania Wódki i Piwa jest najszybciej rozwijającym się konceptem barów bistro Polsce. Zostań franczyzobiorcą i stań się częścią dynamicznej organizacji z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży restauracyjnej.

 

Pijalnia Wódki i Piwa to wyjątkowy koncept, który zarówno poprzez charakterystyczną ofertę kulinarną,

 

Ideą tego pomysłu jest, aby w niecodziennej scenerii, przez 24 godziny na dobę oferować swoim gościom, po bardzo przystępnych cenach, typowe dla tamtych czasów, proste przekąski takie jak: zimne nóżki, śledzik czy tatar oraz wybrane rodzaje napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

Zasady współpracy

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa to prowadzenie własnego lokalu we współpracy z doświadczonym operatorem restauracji, firmą Mex Polska. Wypracowany zysk z prowadzenia restauracji w całości zostaje u franczyzobiorcy.

KORZYŚCI DLA FRANCZYZOBIORCY

Najbardziej ikoniczna marka shot bistro barów na rynku w Polsce

  • Nasze lokale zna ponad 80% dorosłych Polaków.
  • Jesteśmy obecni na Polskim rynku gastronomicznym ponad 15 lat.
  • 95% Gości ocenia naszą cytrynówkę jako najlepszą.

Nowoczesna marka, która umie znaleźć połączenie z historią

  • Wyjątkowy wystrój jak i specjalnie wyszkolony personel umożliwia konsumentom odbycie niezwykłej podróży w czasie i cofnięcie się do lat 60-tych XX w., tj. do Polski z okresu PRL.
  • Rozwijamy się najszybciej w rosnącym segmencie rynku barów bistro.
  • Budujemy sprzedaż dzięki centralnym i lokalnym kampaniom marketingowym. Wsparcie dla Twojej restauracji uszyjemy na miarę.

Jesteśmy częścią grupy Mex Polska S.A.

  • Dostarczymy Ci standardy, szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia Pijalni Wódki i Piwa.
  • Zapewniamy najlepsze produkty alkoholowe oraz piwo w najlepszych cenach, dzięki sprawnej sieci dystrybucyjnej i certyfikowanym partnerom.

Dynamiczny i bezpieczny model biznesowy

  • W ciągu ostatnich trzech lat sieć naszych lokalizacji powiększyła się o ponad 90%! Pijalnia Wódki i Piwa w Polsce to obecnie 36 Pijalni.
  • Niezależnie od tego jaką dużą powierzchnią dysponujesz, dostosujemy się do Ciebie.

Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 30 tysięcy mieszkańców na terenie całej Polski.

Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią, ale także przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa.

Oferujemy:

DOŚWIADCZENIE

Wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.

PROCEDURY

Koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.

LOKALIZACJA

Pomoc – doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.

RENTOWNOŚĆ

Rozwiązania minimalizujące koszty wystroju.

LEASING

Pomoc w uzyskaniu wsparcia finansowego na budowę lub zakup wyposażenia.

MODEL FINANSOWY

Atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.

PROJEKT I BUDOWA

Wsparcie w zaprojektowaniu i budowie Pijalni.

PODRĘCZNIK OPERACYJNY

Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków.

KNOW HOW

Prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.

ROZWÓJ

Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej.

WSPARCIE I COACHING

Ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.

WYMIANA DOŚWIADCZEŃ

Przynależność do forum franczyzowego.

MARKETING

Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.

PARTNERZY SIECI

Stałe zniżki u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi.

Wszystkie Pijalnie franczyzowe otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu.

Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z menadżerami Pijalni i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.

Model franczyzowy

Umowa franczyzowa

5 lat

z możliwością przedłużenia

Opłata wstępna

5 000PLN

Opłata franczyzowa

2%

comiesięcznego obrotu, nie mniej niż 1000 zł miesięcznie

Inwestycja

KOSZTA POCZĄTKOWE

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu i jego przystosowania do potrzeb gastronomii oraz lokalizacji.

Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:

Od 75 tys. zł netto

ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 i charakterze gastronomicznym.

Od 110-140 tys. zł netto

ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 i charakterze gastronomicznym.

WYMAGANIA OD FRANCZYZOBIORCY

  • Idealny Franczyzobiorca to osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza.
  • Poszukujemy osób, które są otwarte, gotowe do zdobywania nowej wiedzy. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym atutem kandydata, aczkolwiek każda zaangażowana osoba, po odpowiednim przeszkoleniu może prowadzić Pijalnie Wódki i piwa na wysokim poziomie.

LOKALIZACJA

Pijalnia Wódki i Piwa musi posiadać salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Obywatelom dedykowaną przestrzeń do dzielenia się naszymi pysznymi smakołykami.

Lokalizacja na poziomie ulicy, miejsce z witryną lub oknami na ulicę. Wejście od głównej ulicy.

Lokalizacje w centrum miasta.
Duży ruch pieszy.

Miejsca na ogródek sezonowy dla gości i dostawców.

Docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)

Etapy zostania franczyzobiorcą Etapy zostania franczyzobiorcą Etapy zostania franczyzobiorcą Etapy zostania franczyzobiorcą 

Etapy zostania franczyzobiorcą Etapy zostania franczyzobiorcą Etapy zostania franczyzobiorcą Etapy zostania franczyzobiorcą 

1.

Zgłoszenie i weryfikacja kandydata ora jego lokalizacji

2.

Prace nad projektem aranżacji lokalu

3.

Określenie kosztorysu

4.

Zawarcie umowy franczyzowej

5.

Remont lokalu

6.

Otwarcie lokalu franczyzobiorcy

FAQ

Planujemy rozwój sieci w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Każda lokalizacja jest rozpatrywana indywidualnie i przeprowadzana jest ocena jej potencjału.

Spółka, w ramach której będzie prowadzony biznes gastronomiczny i która będzie naszą franczyza, może być prowadzona razem ze wspólnikiem. Jednocześnie z naszego doświadczenia wynika, że własny biznes sprawdza się najlepiej, kiedy w jego prowadzenie zaangażowani są członkowie rodziny.

Franczyzobiorcom zapewniamy kompleksowe szkolenia i wsparcie, które pozwalają na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności potrzebnych do prowadzenia restauracji naszych sieci, dlatego doświadczenie w gastronomi nie jest warunkiem koniecznym do podjęcia współpracy. Istotne natomiast jest doświadczenie pozwalające prowadzić własny biznes.

Posiadanie własnego lokalu bądź możliwość wynajmu lokalu spełniającego warunki naszej sieci jest atutem, ale nie warunkiem koniecznym przystąpienia do naszego systemu franczyzowego. Potencjalni franczyzobiorcy mogą również liczyć na nasze wsparcie w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca, w którym będą mieli, jak otworzyć Pijalnie, a także negocjacji warunków najmu.

Dużo zależy od tego, z jakiego typu lokalem mamy do czynienia, jego stanu technicznego, potrzeb prac modernizacyjnych i adaptacyjnych, by mógł działać w ramach naszych sieci. Na ogół od podpisania umowy franczyzy do uruchomienia Pijalni mija od kilku tygodni do kilku miesięcy.

Tomasz Klujew
Manager ds. rozwoju sieci PWiP
Mex Polska S.A.

Obywatelu wypełnij formularz