Najbardziej ikoniczna marka shot bistro barów na rynku w Polsce
- Nasze lokale zna ponad 80% dorosłych Polaków.
- Jesteśmy obecni na Polskim rynku gastronomicznym ponad 15 lat.
- 95% Gości ocenia naszą cytrynówkę jako najlepszą.
Myślisz o własnym biznesie?
Pijalnia Wódki i Piwa to marka, która w Polsce działa od 2010 roku i obecnie posiada ponad 34 lokalizacje.
Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. – spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
od roku
2010
34
lokali
Pijania Wódki i Piwa jest najszybciej rozwijającym się konceptem drink barów segmencie bistro Polsce. Zostań franczyzobiorcą i stań się częścią dynamicznej organizacji z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży restauracyjnej.
Ideą tego pomysłu jest, aby w niecodziennej scenerii, przez 24 godziny na dobę oferować swoim gościom, po bardzo przystępnych cenach, typowe dla tamtych czasów, proste przekąski takie jak: zimne nóżki, śledzik czy tatar oraz wybrane rodzaje napojów alkoholowych i bezalkoholowych.
Zasady współpracy
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa to prowadzenie własnego lokalu we współpracy z doświadczonym operatorem restauracji, firmą Mex Polska. Wypracowany zysk z prowadzenia restauracji w całości zostaje u franczyzobiorcy.
Najbardziej ikoniczna marka shot bistro barów na rynku w Polsce
Nowoczesna marka, która umie znaleźć połączenie z historią
Jesteśmy częścią grupy Mex Polska S.A.
Dynamiczny i bezpieczny model biznesowy
Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 30 tysięcy mieszkańców na terenie całej Polski.
Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią, ale także przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa.
DOŚWIADCZENIE
Wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.
PROCEDURY
Koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
LOKALIZACJA
Pomoc – doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.
RENTOWNOŚĆ
Rozwiązania minimalizujące koszty wystroju.
LEASING
Pomoc w uzyskaniu wsparcia finansowego na budowę lub zakup wyposażenia.
MODEL FINANSOWY
Atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.
PROJEKT I BUDOWA
Wsparcie w zaprojektowaniu i budowie Pijalni.
PODRĘCZNIK OPERACYJNY
Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków.
KNOW HOW
Prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
ROZWÓJ
Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej.
WSPARCIE I COACHING
Ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.
WYMIANA DOŚWIADCZEŃ
Przynależność do forum franczyzowego.
MARKETING
Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
PARTNERZY SIECI
Stałe zniżki u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi.
Wszystkie Pijalnie franczyzowe otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu.
Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z menadżerami Pijalni i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.
Model franczyzowy
Umowa franczyzowa
5 lat
z możliwością przedłużenia
Opłata wstępna
5 000PLN
Opłata franczyzowa
2%
comiesięcznego obrotu, nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)
Inwestycja
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu i jego przystosowania do potrzeb gastronomii oraz lokalizacji.
Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:
Od 100 tys. zł netto*
*Przewidywana kwota na przygotowania 100 m2 lokalu do projektu PIJALNIA WÓDKI I PIWA mieści się w przedziale od 100 tys. złotych netto plus koszty przystosowania obiektu pod wymagania pozwalające na prowadzenie w nim działalności gastronomicznej.
Pijalnia Wódki i Piwa musi posiadać salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Obywatelom dedykowaną przestrzeń do dzielenia się naszymi pysznymi smakołykami.
Lokalizacja na poziomie ulicy, miejsce z witryną lub oknami na ulicę. Wejście od głównej ulicy.
Lokalizacje w centrum miasta.
Duży ruch pieszy.
Miejsca na ogródek sezonowy dla gości i dostawców.
Docelowa powierzchnia od 90 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)
1.
Wstępna konsultacja - omówienie oferty franczyzowej i wspólne podjęcie decyzji
2.
Akcpetacja lokalizacji - wsparcie przy wyborze najlepszego miejsca
3.
Zawarcie umowy franczyowej - jasne i przejrzyste warunki współpracy
4.
Budowa i odbiór lokalu - wspólne stworzenie wyjątkowej przestrzeni w tym pomoc w przygotowaniu projektu technologicznego oraz aranżacji wnętrza
5.
Przekazanie kno-how i szkolenie kadry - przekaznie tejmenic prowadzenia Pijalni Wódki i piwa, przekazanie wiedzy zespołowy, przekazanie kontaktów sieciowych u dostawców
6.
Otwarcie lokalu franczyzobiorcy
Planujemy rozwój sieci w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Każda lokalizacja jest rozpatrywana indywidualnie i przeprowadzana jest ocena jej potencjału.
Spółka, w ramach której będzie prowadzony biznes gastronomiczny i która będzie naszą franczyza, może być prowadzona razem ze wspólnikiem. Jednocześnie z naszego doświadczenia wynika, że własny biznes sprawdza się najlepiej, kiedy w jego prowadzenie zaangażowani są członkowie rodziny.
Franczyzobiorcom zapewniamy kompleksowe szkolenia i wsparcie, które pozwalają na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności potrzebnych do prowadzenia restauracji naszych sieci, dlatego doświadczenie w gastronomi nie jest warunkiem koniecznym do podjęcia współpracy. Istotne natomiast jest doświadczenie pozwalające prowadzić własny biznes.
Posiadanie własnego lokalu bądź możliwość wynajmu lokalu spełniającego warunki naszej sieci jest atutem, ale nie warunkiem koniecznym przystąpienia do naszego systemu franczyzowego. Potencjalni franczyzobiorcy mogą również liczyć na nasze wsparcie w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca, w którym będą mieli, jak otworzyć Pijalnie, a także negocjacji warunków najmu.
Dużo zależy od tego, z jakiego typu lokalem mamy do czynienia, jego stanu technicznego, potrzeb prac modernizacyjnych i adaptacyjnych, by mógł działać w ramach naszych sieci. Na ogół od podpisania umowy franczyzy do uruchomienia Pijalni mija od kilku tygodni do kilku miesięcy.
Agnieszka Grudzińska
Kierownik ds. rozwoju sieci PWiP
Mex Polska S.A.
Obywatelu wypełnij formularz